Популярні новини

Останні новини

Олександр Мусієнко розповів, як зірвати плани ворога на Запоріжжя, Дніпро і Харків: «Рецепти є відомі»

Ціни на капусту та буряк змінили напрямок: в скільки обійдуться овочі для борщу

Зеленський уперше прибув до Ісландії: яка мета візиту

Суддя заробив майже 4 млн грн сумнівним шляхом: йому обрали покарання

Співробітники Держекоінспекції взяли участь у підготовчому засіданні за підтримки ПРООН: оцінка шкоди довкіллю

Влада має відновити бронювання критичних працівників, щоб не спровокувати кризу у промисловості – експерт

Бризки крові та удари голим кулаком у череп: Конор МакГрегор анонсував власний файтинг

Розвідка та партизани знищили залізничний міст у Бердянську: відомі деталі

​Росіяни, які закатували до смерті жителя Ізюма, отримали підозри

Оцінка шкоди довкіллю: співробітники Держекоінспекції взяли участь у підготовчому засіданні

Чим підживити восени малину, щоб мати щедрий врожай: основні поради садівників

Мобілізацію посилять: поки рівень недостатній

Дронові атаки РФ: "Енергоатом" розповів про загрозу для Хмельницької АЕС

Військовий сфотографував ППО і виклав в мережу: суд призначив йому покарання

Влада розуміє важливість звільнення України від екологічного податку СВАМ – Качка

Пропонують заощадити, а в результаті ви залишитеся без грошей: клієнти Vodafone піднімають бунт

Поділитися сюжетом
Пропонують заощадити, а в результаті ви залишитеся без грошей: клієнти Vodafone піднімають бунт

Мобільний оператор Vodafone часто радує клієнтів новинками та акціями. Однак не все так радісно та казково, адже користувачі залишаються без грошей після таких вигідних пропозицій.

Багато клієнтів скаржаться на якість зв'язку, поганий інтернет та навіть шахрайство з боку компанії. Так на офіційній сторінці оператора у Фейсбуці одна з клієнток поскаржилася на обманні дії Vodafone.

Vodafone. Фото: Youtube

За словами жінки, вона скористалася акційною пропозицією та сплатила "рік без абонплат". Клієнтка мобільного оператора заплатила 930 гривень, щоб скористатися послугами без перерв. Але, на думку жінки, її просто ввели в оману. Гроші отримали на значний період вперед, але з рахунку кошти списуються кожен місяць у такому ж розмірі як і абонплата.

"Таким чином Водафон вводить в оману споживачів, пропонуючи привабливі умови!Ганьба!" Користувач Водафон

Представники мобільного оператора відгукнулися на скаргу клієнтки та запропонували вирішити це питання. Жінка має особисто написати в приватні повідомлення компанії та розповісти всі деталі ситуації. Що вирішила незадоволена клієнтка, залишається невідомим.

Відгук клієнтки Vodafone.Фото: скрін

Раніше ми повідомляли про мобільний зв'язок у зимових умовах: як підготувати телефон до можливих блекаутів в Україні.