Популярные новости

Последние новости

Путин подтвердил участие войск КНДР в войне: политтехнолог спрогнозировал, что будет дальше

Украинские химические технологии ЛТД во время войны: как функционирует и работает компания в условиях полномасштабного вторжения

Обстрелы РФ Днепропетровщины: от дрона пострадали дети

Около километра сеток: Госэкоинспекция зафиксировала незаконный лов рыбы в Сулинском заказнике

Выращивай сам или плати втридорога: овощи станут не по карману большинству украинцев

На Буковине мужчины топором избили работника ТЦК: суд вынес вердикт

СБУ ликвидировала еще шесть схем уклонения от мобилизации: задержали чиновников ВВК

Дома тоже можно заносить: как легко отстирать домашние тапочки, всего 3 ингредиента

Сырно-тыквенная запеканка: простой осенний десерт для всей семьи

Госэкоинспекция зафиксировала незаконный лов рыбы в Сулинском заказнике

Бесплатное питание в школах: на что могут рассчитывать не только ученики 1-4 классов

Служба в ВСУ: в Минобороны рассказали о ситуации с рекрутингом

АМУ просит Раду отклонить проект о регулировании бизнеса: остановит водо- и теплоснабжение в городах

«Пироги с ежевикой» от KOZAK SISTERS: лидерка группы рассказала, чем уникален первый альбом

Наступление на Харьковщине: военный эксперт рассказал, смогут ли россияне форсировать Оскол и захватить Купянск

Пропонують заощадити, а в результаті ви залишитеся без грошей: клієнти Vodafone піднімають бунт

Поделиться сюжетом
Пропонують заощадити, а в результаті ви залишитеся без грошей: клієнти Vodafone піднімають бунт

Мобільний оператор Vodafone часто радує клієнтів новинками та акціями. Однак не все так радісно та казково, адже користувачі залишаються без грошей після таких вигідних пропозицій.

Багато клієнтів скаржаться на якість зв'язку, поганий інтернет та навіть шахрайство з боку компанії. Так на офіційній сторінці оператора у Фейсбуці одна з клієнток поскаржилася на обманні дії Vodafone.

Vodafone. Фото: Youtube

За словами жінки, вона скористалася акційною пропозицією та сплатила "рік без абонплат". Клієнтка мобільного оператора заплатила 930 гривень, щоб скористатися послугами без перерв. Але, на думку жінки, її просто ввели в оману. Гроші отримали на значний період вперед, але з рахунку кошти списуються кожен місяць у такому ж розмірі як і абонплата.

"Таким чином Водафон вводить в оману споживачів, пропонуючи привабливі умови!Ганьба!" Користувач Водафон

Представники мобільного оператора відгукнулися на скаргу клієнтки та запропонували вирішити це питання. Жінка має особисто написати в приватні повідомлення компанії та розповісти всі деталі ситуації. Що вирішила незадоволена клієнтка, залишається невідомим.

Відгук клієнтки Vodafone.Фото: скрін

Раніше ми повідомляли про мобільний зв'язок у зимових умовах: як підготувати телефон до можливих блекаутів в Україні.