Популярные новости

Последние новости

Требовал 10 тысяч ежемесячно с каждого: в Киеве чиновника поймали с поличным

Тарифы на водоснабжение снова растут: сколько придется отдавать

Как подготовить виноград к зиме: советы опытных садоводов

Почему накопительная пенсионная система не работает для пенсионеров

Рецепт голубцов с пекинской капустой и гречкой: гораздо вкуснее обычных

В США продали редчайшую "президентскую" монету за 20 млн грн: ее искали десятилетиями

РФ ударила по дислокации полицейских в Харькове: один погиб, десятки ранены

Штраф или тюрьма: за некоторые проблемы со счетчиком украинцам светит жесткое наказание

Деньги с мобильного исчезают незаметно: как отключить платные услуги на телефоне

В Украине запускают 5G-связь: эксперимент стартует в трех городах

Как защитить абрикос и персик от зимних морозов: садоводы назвали лучший способ

Водителей массово начали штрафовать: как избежать санкций и сохранить финансы

Бутерброд становится почти деликатесом: супермаркеты сменили цены на колбасу, бекон и сыр

Украинский ученый помог рф усовершенствовать устройства для ударов по мирным городам: подробности вопиющего инцидента

По 13 лет тюрьмы: суд вынес приговор корректировщикам из Ивано-Франковска

Половина школярів не мають знань: в українській освіті справжня катастрофа

Поделиться сюжетом
Половина школярів не мають знань: в українській освіті справжня катастрофа

Українська система освіти переживає серйозну кризу, що впливає на рівень знань школярів по всій країні. Згідно з даними незалежного міжнародного тестування, понад 60% українських учнів не володіють базовими навичками з математики, природничих наук і роботи з текстами. Аналітик і економічний експерт Олексій Кущ у своєму коментарі для Telegraph назвав ситуацію справжньою катастрофою.

Однією з ключових проблем є те, що більшість школярів не вміють виконувати елементарні дії з дробами, такі як складання дробів з різними знаменниками або скорочення дробів. Це означає, що велика частина учнів просто не засвоює важливі базові навички, які є основою для подальшого навчання та розвитку.

Школярі на уроці

Олексій Кущ вважає, що ключовими факторами кризи в системі освіти стали два роки пандемії, які порушили звичний навчальний процес, та майже три роки війни. Навчання часто проводиться дистанційно, і це значно знижує якість освіти, особливо в умовах відсутності належної технічної підтримки. Війна також вплинула на психологічний стан школярів та викладачів, що ще більше знижує мотивацію до навчання.

У зв’язку з такою ситуацією педагоги висловлюють занепокоєння через серйозні прогалини у знаннях учнів. Проте розв'язання проблеми ускладнюється недостатнім фінансуванням освіти. За словами міністра освіти Оксена Лісового, щоб збільшити зарплати вчителям і покращити матеріально-технічне забезпечення, освітня галузь потребує щонайменше 80 мільярдів гривень.

Раніше ми розповідали, щостане обов'язковим для навчання: що чекає школярів після реформи

Також, старшокласникам оновили шкільну програму – вибору не залишать