Популярные новости

Последние новости

Внутренняя безопасность СБУ должна проверить генерала Носача, – Тука

Верховная Рада приняла закон: какие нововведения готовятся в армии

"Нафтогаз" предупредил украинцев об отоплении: известно, что нужно сделать перед включением тепла в жилище

Внук и дед из Одессы наладили международный наркотрафик в детских игрушках

Кличко: Столица подготовила к зиме 550 единиц снегоуборочной техники и сделала запас соли и песка

В СНБО отреагировали на фейк z-пропаганды о массированных ракетных ударах

За «обломками» по НПЗ в Саратове стоит Главное управление разведки

Отдых от Dota 2, ведь студия Blizzard готовится к анонсу ремастера Warcraft II

Массированная ночная атака по Одессе: есть жертвы и раненые, жуткие кадры

Как могут измениться коммунальные платежки в 2025 году

"Укрзализныця" оскандалилась из-за русского языка

Переломный момент: Генсек НАТО рассказал, почему войска КНДР в Европе меняют правила игры

Дочь Маска из-за победы Трампа приняла важное жизненное решение

Миллионные долги побуждают к повышению тарифов: вода из крана может стать дорогим удовольствием

Фиксировал размещение военных объектов: ТЦКшник сливал россиянам позиции ВСУ

Сучасним школярам загрожує освітня катастрофа: навіть ручку в руках не втримають

Поделиться сюжетом
Сучасним школярам загрожує освітня катастрофа: навіть ручку в руках не втримають

Незважаючи на глобальну інтеграцію ґаджетів у навчальний процес, все більше країн починають переглядати цю практику. В Україні також активно обговорюють, чи варто повністю заміняти класичні методи навчання інтерактивними технологіями.

Історик і педагог Андрій Стецюк у подкасті "Бульвар Шевченка" поділився своїми спостереженнями щодо ролі ґаджетів у навчальному процесі та попередив про небезпеки, що криються за їхнім надмірним використанням.

Гаджети в школі, скріншот: YouTube

За словами Стецюка, фінська система освіти, яка колись надихала педагогів по всьому світу, нещодавно змінила свій курс, повернувшись до класичних методів навчання. "Фіни, які свого часу активно впроваджували інтерактивні технології та відмовилися від зошитів і ручок, назвали це рішення катастрофою. Виявилося, що учні втратили базові навички письма та мислення. Тепер вони повертаються до листочків і книжок, бо розуміють, що техніка не має заміняти, а лише доповнювати навчання", – розповідає Стецюк.

Гаджети в школах, фото з відкритих джерел

Педагог підкреслює, що діти з раннього віку привчаються до планшетів, і це часто починається вдома. Батьки, на жаль, нерідко використовують ґаджети, щоб зайняти дитину, а не щоб розвивати її. "Коли дитині замість спілкування дають планшет, це формує залежність від технологій і забирає можливість розвивати важливі навички. У школі вони не можуть намалювати таблицю чи виконати просте завдання, бо звикли до автоматизації", – зазначає Стецюк.

Стецюк переконаний: навички ручного письма, вміння малювати таблиці, підкреслювати й структурувати інформацію важливі для розвитку мислення й організації процесу навчання. "Це дрібні речі, але вони формують у дітей інтелектуальну основу. І якщо ґаджети використовувати бездумно, ми втрачаємо ці навички", – підсумовує він.

Заборона ґаджетів у навчальних закладах Європи також свідчить про те, що навіть технологічно розвинені країни не бажають втрачати базові навички дітей. Тому важливо пам’ятати, що ґаджети можуть допомагати в навчанні, але не мають його повністю замінювати.

Раніше ми розповідали, що українські школярі витрачають години на домашку: чому це неправильно

Також,нспектори, охорона та пропускний режим: у школах введуть експериментальний проєкт