Популярні новини

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ

Сучасним школярам загрожує освітня катастрофа: навіть ручку в руках не втримають

Поділитися сюжетом
Сучасним школярам загрожує освітня катастрофа: навіть ручку в руках не втримають

Незважаючи на глобальну інтеграцію ґаджетів у навчальний процес, все більше країн починають переглядати цю практику. В Україні також активно обговорюють, чи варто повністю заміняти класичні методи навчання інтерактивними технологіями.

Історик і педагог Андрій Стецюк у подкасті "Бульвар Шевченка" поділився своїми спостереженнями щодо ролі ґаджетів у навчальному процесі та попередив про небезпеки, що криються за їхнім надмірним використанням.

Гаджети в школі, скріншот: YouTube

За словами Стецюка, фінська система освіти, яка колись надихала педагогів по всьому світу, нещодавно змінила свій курс, повернувшись до класичних методів навчання. "Фіни, які свого часу активно впроваджували інтерактивні технології та відмовилися від зошитів і ручок, назвали це рішення катастрофою. Виявилося, що учні втратили базові навички письма та мислення. Тепер вони повертаються до листочків і книжок, бо розуміють, що техніка не має заміняти, а лише доповнювати навчання", – розповідає Стецюк.

Гаджети в школах, фото з відкритих джерел

Педагог підкреслює, що діти з раннього віку привчаються до планшетів, і це часто починається вдома. Батьки, на жаль, нерідко використовують ґаджети, щоб зайняти дитину, а не щоб розвивати її. "Коли дитині замість спілкування дають планшет, це формує залежність від технологій і забирає можливість розвивати важливі навички. У школі вони не можуть намалювати таблицю чи виконати просте завдання, бо звикли до автоматизації", – зазначає Стецюк.

Стецюк переконаний: навички ручного письма, вміння малювати таблиці, підкреслювати й структурувати інформацію важливі для розвитку мислення й організації процесу навчання. "Це дрібні речі, але вони формують у дітей інтелектуальну основу. І якщо ґаджети використовувати бездумно, ми втрачаємо ці навички", – підсумовує він.

Заборона ґаджетів у навчальних закладах Європи також свідчить про те, що навіть технологічно розвинені країни не бажають втрачати базові навички дітей. Тому важливо пам’ятати, що ґаджети можуть допомагати в навчанні, але не мають його повністю замінювати.

Раніше ми розповідали, що українські школярі витрачають години на домашку: чому це неправильно

Також,нспектори, охорона та пропускний режим: у школах введуть експериментальний проєкт