Популярные новости

Последние новости

Внутренняя безопасность СБУ должна проверить генерала Носача, – Тука

Верховная Рада приняла закон: какие нововведения готовятся в армии

"Нафтогаз" предупредил украинцев об отоплении: известно, что нужно сделать перед включением тепла в жилище

Внук и дед из Одессы наладили международный наркотрафик в детских игрушках

Кличко: Столица подготовила к зиме 550 единиц снегоуборочной техники и сделала запас соли и песка

В СНБО отреагировали на фейк z-пропаганды о массированных ракетных ударах

За «обломками» по НПЗ в Саратове стоит Главное управление разведки

Отдых от Dota 2, ведь студия Blizzard готовится к анонсу ремастера Warcraft II

Массированная ночная атака по Одессе: есть жертвы и раненые, жуткие кадры

Как могут измениться коммунальные платежки в 2025 году

"Укрзализныця" оскандалилась из-за русского языка

Переломный момент: Генсек НАТО рассказал, почему войска КНДР в Европе меняют правила игры

Дочь Маска из-за победы Трампа приняла важное жизненное решение

Миллионные долги побуждают к повышению тарифов: вода из крана может стать дорогим удовольствием

Фиксировал размещение военных объектов: ТЦКшник сливал россиянам позиции ВСУ

"Укрзалізниця" бере гроші з бізнесу замість розвитку інфраструктури: "Ми не зробили нічого"

Поделиться сюжетом
"Укрзалізниця" бере гроші з бізнесу замість розвитку інфраструктури: "Ми не зробили нічого"

Колишній міністр інфраструктури України, а нині військовий Володимир Омелян жорстко розкритикував Укрзалізницю за плани підвищити тарифи на вантажні перевезення. На його думку, замість того, щоб знову брати гроші з бізнесу, компанія має працювати над підвищенням своєї ефективності.

Омелян вважає, що за час війни компанія могла б побудувати нові шляхи, що з'єднують Україну з ЄС, що значно спростило б експорт та імпорт. Але, за його словами, цієї роботи не видно, і все лишається на старому рівні.

Корупція в УЗ

"Я взагалі не бачу роботи компанії зі співпраці з нашими союзниками. На моє глибоке переконання, за ці 2,5 роки війни ми вже мали побудувати щонайменше одну-дві єврошляхи, які з'єднують Україну з ЄС, щоб значно полегшити експорт наших товарів та імпорт необхідної критичної продукції в Україну. Ця робота не велася, вона не ведеться", – каже Омелян."

Він також додав, що "Укрзалізниця" могла б залучити мільйони євро на розвиток залізничної мережі за рахунок кредитів та грантів від ЄС, але натомість просто продовжує перекладати свої проблеми на бізнес.

Укрзалізниця

За його словами, керівництво компанії уникає конструктивного діалогу з бізнесом і продовжує працювати за застарілими схемами. Він упевнений, що компанія потребує термінового оновлення керівництва та менеджменту, особливо після відходу Олександра Камишина, колишнього голови "Укрзалізниці".

"Ми не зробили нічого. Ми знову тупо перекладаємо неефективність роботи керівництва компанії на бізнес, який має це все сплатити з власної кишені... Потрібно оновлення менеджменту "Укрзалізниці", бо після відходу Камишина там взагалі не з ким про що говорити. Там тільки корупція. І після цього зможемо вибудовувати якийсь нормальний діалог із бізнесом та шукати спільні рішення.

На думку ексміністра, без поновлення складу керівництва та налагодження діалогу з бізнесом компанія не зможе вийти на нормальний рівень роботи навіть в умовах війни.

Крім того, Знай.ua повідомляв, олень 120 см і 8 палиць ковбаси: Укрзалізниця поповнила колекцію забутих пасажами речей