Популярні новини

Останні новини

Пальне відчутно подешевшало попри новий акциз

Поспілкуватися з духами та дізнатися майбутнє: обряди та ворожіння на Геловін-2024

Доктор Комаровський назвав способи, як покращити сон: корисні рекомендації

Подати заявку на субсидію стало простіше: один документ – і все готово

Піца без тіста: "Мастер Шеф" Хіменес-Браво дав рецепт смачного картопляного пирога

Дружина зраджувала, а платитиме коханець: ошуканий чоловік отримає 750 тисяч за втіхи благовірної

Внутрішній план перемоги: екс-нардеп розповів, чи спрацює ідея Зеленського

Тривога під час уроку: батькам зробили попередження

Доктор Комаровський розвіяв міф щодо напоїв із холодильника: головна рекомендація для українців

Якщо Захід передасть Україні росактиви, це означатиме кінець відносин із росією: думка експерта

Військовий експерт розповів, що відбувається у Селидовому: ризик оточення та шалені втрати

Податкова поверне помилкові переплати: що треба знати

ЗС РФ вдарили по центру Харкова: мер розповів про постраждалих

"4 тисячі доларів і не повезу в ТЦК": поліцейський вимагав гроші у чоловіка на Львівщині

Зеленський провів зустріч з прем'єром Ісландії: про що домовлялись

"Укрзалізниця" бере гроші з бізнесу замість розвитку інфраструктури: "Ми не зробили нічого"

Поділитися сюжетом
"Укрзалізниця" бере гроші з бізнесу замість розвитку інфраструктури: "Ми не зробили нічого"

Колишній міністр інфраструктури України, а нині військовий Володимир Омелян жорстко розкритикував Укрзалізницю за плани підвищити тарифи на вантажні перевезення. На його думку, замість того, щоб знову брати гроші з бізнесу, компанія має працювати над підвищенням своєї ефективності.

Омелян вважає, що за час війни компанія могла б побудувати нові шляхи, що з'єднують Україну з ЄС, що значно спростило б експорт та імпорт. Але, за його словами, цієї роботи не видно, і все лишається на старому рівні.

Корупція в УЗ

"Я взагалі не бачу роботи компанії зі співпраці з нашими союзниками. На моє глибоке переконання, за ці 2,5 роки війни ми вже мали побудувати щонайменше одну-дві єврошляхи, які з'єднують Україну з ЄС, щоб значно полегшити експорт наших товарів та імпорт необхідної критичної продукції в Україну. Ця робота не велася, вона не ведеться", – каже Омелян."

Він також додав, що "Укрзалізниця" могла б залучити мільйони євро на розвиток залізничної мережі за рахунок кредитів та грантів від ЄС, але натомість просто продовжує перекладати свої проблеми на бізнес.

Укрзалізниця

За його словами, керівництво компанії уникає конструктивного діалогу з бізнесом і продовжує працювати за застарілими схемами. Він упевнений, що компанія потребує термінового оновлення керівництва та менеджменту, особливо після відходу Олександра Камишина, колишнього голови "Укрзалізниці".

"Ми не зробили нічого. Ми знову тупо перекладаємо неефективність роботи керівництва компанії на бізнес, який має це все сплатити з власної кишені... Потрібно оновлення менеджменту "Укрзалізниці", бо після відходу Камишина там взагалі не з ким про що говорити. Там тільки корупція. І після цього зможемо вибудовувати якийсь нормальний діалог із бізнесом та шукати спільні рішення.

На думку ексміністра, без поновлення складу керівництва та налагодження діалогу з бізнесом компанія не зможе вийти на нормальний рівень роботи навіть в умовах війни.

Крім того, Знай.ua повідомляв, олень 120 см і 8 палиць ковбаси: Укрзалізниця поповнила колекцію забутих пасажами речей