Популярные новости

Последние новости

К пенсиям начислят по 3250 грн: кому ждать "подарков" в ноябре и декабре

Главные причины отступления ВСУ: военный эксперт рассказал, из-за чего не удается держать фронт

Как оформить субсидию, не выходя из дома: скорая инструкция

Ограничение на дорогах и усиленный пограничный контроль: к чему готовиться в ноябре

Идеальное тесто для чебуреков: "Мастер Шеф" Хименес-Браво дал простой рецепт

Что нужно знать при выборе стиральной машины

В Украине резко ухудшится погода: усилится ветер и заснежит, новый прогноз

За считанные минуты: Минобороны готовит нововведение для мобилизации

Когда День святого Николая в 2024 году: главные традиции и запреты

Эксперты предсказывают увеличение цен на аренду земли до 50%

Пенсионерам помогут в ноябре: сколько доплатят

Паста Амосова: победительница "Мастер Шеф" дала рецепт вкусной и полезной смеси

Трансформация ждет всех: как Плутон повлияет на жизнь Скорпионов и Водолеев

Украинцам обещают конец пенсионной несправедливости: когда у старичков потяжелеют кошельки

Родители игнорируют собрание в школах: учительница рассказала о трагических последствиях

ПриватБанк не дав можливості українці зняти гроші з її картки: "Відхиляє транзакцію з метою безпеки"

Поделиться сюжетом
ПриватБанк не дав можливості українці зняти гроші з її картки: "Відхиляє транзакцію з метою безпеки"

Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на неможливість зняття грошей через термінал банку за кордоном з її картки - за її словами, пристрій постійно відхиляє транзакції з міркувань безпеки.

Скарга була опублікована на порталі "Мінфін".

Жінка намагалася зняти гроші з картки "Універсальна" і зазначила, що її подруга успішно проводить транзакції в тому ж терміналі без додаткових заходів безпеки.

"Я не можу знімати кошти за кордоном з цієї картки в касі банку через термінал, оскільки мені відхиляє транзакцію з метою безпеки. Я просила підтримку відключити цю опцію безпеки, так як вона унеможливлює користування карткою, але в підтримці мені повідомили що це начебто неможливо", – йдеться у скарзі.

Вона також зауважила, що з картками інших українських банків у неї не виникало подібних проблем, і гроші знімалися без жодних обмежень. У ПриватБанку на скаргу відреагували, зазначивши, що фахівці вже перевіряють ситуацію та з’ясовують деталі.

Крім того, ще одна клієнтка ПриватБанку повідомила, що спочатку її рахунок було заблоковано, а згодом банк розірвав з нею договір. Це сталося після того, як вона надала всі необхідні документи про джерела походження коштів, і банк запевнив її, що питань до неї немає.

У своїй скарзі клієнтка зазначила, що незабаром отримала повідомлення від ПриватБанку про розірвання відносин. Вона також повідомила, що доступ до Приват24 було заблоковано, і в результаті не змогла зробити скріншоти за вересень.

Увесь час перебувала у лікарні: у клієнтки "ПриватБанку" забрали понад 10 тисяч після викрадення карток.

Клієнт ПриватБанку хотів зняти з картки долари, але одержав не всі гроші: "Видали 75% суми".

Ощадбанк не видав грошей: у відділенні банку заявили, що коштів немає.