Популярні новини

Останні новини

Батьки ігнорують збори у школах: вчителька розповіла про трагічні наслідки

Астропрогноз для всіх знаків Зодіаку на 5 листопада: напруга у стосунках та час для планування фінансів

Що заборонено купувати 5 листопада і кому потрібно розкидати монети сьогодні: прикмети та заборони на Іони

Гороскоп на вівторок 5 листопада для всіх знаків Зодіаку: Водолії пробудять у собі бунтаря, Терези – романтика

Ніжна білкова шарлотка, яку варто скуштувати: простий рецепт

Що робити, якщо людина подавилася: експерти розповіли, як надати першу допомогу

Шоколадно-ягідне тістечко "Моті": рецепт популярного десерту від Лізи Глінської

Як уберегти будинок від негативної енергетики: дерево-оберіг стане охоронцем вашого домашнього вогнища

Для військових організували безкоштовне укриття з можливістю відпочити, поїсти та попрати

Луцький собор прикрасили фресками із місцевими бізнесменами: "Чи соромно нам – ні"

Новий виклик для ЗСУ: експерт розповів, як російські дрони навчилися ухилятися від атак

Зимова допомога для українців: хто може розраховувати на підтримку

Простий рецепт бефстроганов: зірка "Мастер Шеф" показала, як смачно приготувати яловичину

Соковиті фаршировані помідори з сирною шапочкою: рецепт, який вартий святкового столу

Лінія Покровськ, Костянтинівка, Часов Яр: військовий експерт розповів, яке стратегічне завдання поставили перед військами Росії

ПриватБанк не дав можливості українці зняти гроші з її картки: "Відхиляє транзакцію з метою безпеки"

Поділитися сюжетом
ПриватБанк не дав можливості українці зняти гроші з її картки: "Відхиляє транзакцію з метою безпеки"

Клієнтка ПриватБанку поскаржилася на неможливість зняття грошей через термінал банку за кордоном з її картки - за її словами, пристрій постійно відхиляє транзакції з міркувань безпеки.

Скарга була опублікована на порталі "Мінфін".

Жінка намагалася зняти гроші з картки "Універсальна" і зазначила, що її подруга успішно проводить транзакції в тому ж терміналі без додаткових заходів безпеки.

"Я не можу знімати кошти за кордоном з цієї картки в касі банку через термінал, оскільки мені відхиляє транзакцію з метою безпеки. Я просила підтримку відключити цю опцію безпеки, так як вона унеможливлює користування карткою, але в підтримці мені повідомили що це начебто неможливо", – йдеться у скарзі.

Вона також зауважила, що з картками інших українських банків у неї не виникало подібних проблем, і гроші знімалися без жодних обмежень. У ПриватБанку на скаргу відреагували, зазначивши, що фахівці вже перевіряють ситуацію та з’ясовують деталі.

Крім того, ще одна клієнтка ПриватБанку повідомила, що спочатку її рахунок було заблоковано, а згодом банк розірвав з нею договір. Це сталося після того, як вона надала всі необхідні документи про джерела походження коштів, і банк запевнив її, що питань до неї немає.

У своїй скарзі клієнтка зазначила, що незабаром отримала повідомлення від ПриватБанку про розірвання відносин. Вона також повідомила, що доступ до Приват24 було заблоковано, і в результаті не змогла зробити скріншоти за вересень.

Увесь час перебувала у лікарні: у клієнтки "ПриватБанку" забрали понад 10 тисяч після викрадення карток.

Клієнт ПриватБанку хотів зняти з картки долари, але одержав не всі гроші: "Видали 75% суми".

Ощадбанк не видав грошей: у відділенні банку заявили, що коштів немає.