Популярные новости

Последние новости

Горючее ощутимо подешевело, несмотря на новый акциз

Доктор Комаровский назвал способы, как улучшить сон: полезные рекомендации

Пообщаться с духами и узнать будущее: обряды и гадания на Хэллоуин-2024

Подать заявку на субсидию стало проще: один документ – и все готово

Пицца без теста: "Мастер Шеф" Хименес-Браво дал рецепт вкусного картофельного пирога

Жена изменяла, а платить будет любовник: обманутый муж получит 750 тысяч за утехи благоверной

Внутренний план победы: экс-нардеп рассказал, как сработает ли идея Зеленского

Доктор Комаровский развеял миф о напитках из холодильника: главная рекомендация для украинцев

Тревога на уроке: родителям сделали предупреждение

Если Запад передаст Украине росактивы, это будет означать конец отношений с россией: мнение эксперта

Военный эксперт рассказал, что происходит в Селидово: риск окружения и безумные потери

Налоговая вернет ошибочные переплаты: что нужно знать

ВС РФ ударили по центру Харькова: мэр рассказал о пострадавших

"4 тысячи долларов и не повезу в ТЦК": полицейский требовал деньги у мужчины на Львовщине

Женщина решила соблазнить двух мальчиков в парке, полиции сказала, что ничего не помнит: "Готова кататься до утра"

Ощадбанк відбирає в пенсіонерів останні копійки: змушені чекати місяцями

Поделиться сюжетом
Ощадбанк відбирає в пенсіонерів останні копійки: змушені чекати місяцями

Клієнти держфінустанови "Ощадбанк", зокрема пенсіонери, вже кілька місяців стикаються з серйозними проблемами під час зняття готівки в банкоматах. Люди, яким і без того важко, чекають на повернення своїх пенсійних грошей уже по чотири місяці, але в банку поки що не реагують.

Про це повідомляє Мінфін. Однією з таких постраждалих стала пенсіонерка, яка втратила 2000 гривень при спробі зняти їх з банкомату.

"8 липня 2024 року я скористалася банкоматом у приміщенні вашого банку, щоб зняти готівку в сумі 2000 грн. На жаль, банкомат не видав готівку, але сума була знята з мого рахунку" - пише українка у зверненні.

Банкомат "Ощадбанка". Фото з відкритих джерел

Жінка подала заявку на повернення коштів, однак пройшли вже чотири місяці, а гроші досі не повернули, і з боку банку не було жодної відповіді.

У своєму зверненні пенсіонерка зазначає, що ці гроші були життєво необхідними для її лікування та харчування, і без них вона фактично залишилася без засобів до існування. Обурена байдужістю банку, вона погрожує звернутися до Національного банку України та інших контролюючих органів, якщо питання не вирішать протягом одного тижня.

В Ощадбанку радять у таких випадках негайно звертатися на гарячу лінію 0-800-210-800, після чого подавати заявку на повернення коштів. За правилами, банк повинен вирішити питання протягом 30 днів. Однак, як показує приклад пенсіонерки, ці терміни далеко не завжди дотримуються.

Раніше ми розповідали, що "Ощадбанк" скасував комісію за популярну послугу

Також, Нацбанк готується скасувати копійки: що це означає