Популярні новини

Останні новини

Військовий експерт розповів, що відбувається у Селидовому: ризик оточення та шалені втрати

Податкова поверне помилкові переплати: що треба знати

ЗС РФ вдарили по центру Харкова: мер розповів про постраждалих

"4 тисячі доларів і не повезу в ТЦК": поліцейський вимагав гроші у чоловіка на Львівщині

Зеленський провів зустріч з прем'єром Ісландії: про що домовлялись

Жінка вирішила спокусити двох хлопчиків у парку, поліції сказала, що нічого не пам'ятає: "Готова кататися до ранку"

Шоколадно-гарбузовий кекс без зайвого клопоту: простий рецепт осіннього десерту

Мають особисто з'явитися у ТЦК: не придатних чоловіків знову чають воєнкоми

Літакопад в РФ: Ан-2 ледве не зніс автомобільний міст

Астрологи назвали найкращих колишніх за знаком Зодіаку: не псують спогадів та зберігають дружні стосунки

Реєстрація на гуманітарні набори: українцям роздадуть найнеобхідніше

Пенсії, субсидії та лікарняні: ПФУ попередив стареньких, про що потрібно знати

Школярів штрафуватимуть за російську мову: адвокат назвав суму

"Це дуже небезпечно": Байден про перекидання бійців КНДР в РФ

Українська акторка поділилася, як схудла за 7 місяців на 40 кг: "Це найпростіша схема"

Ощадбанк відбирає в пенсіонерів останні копійки: змушені чекати місяцями

Поділитися сюжетом
Ощадбанк відбирає в пенсіонерів останні копійки: змушені чекати місяцями

Клієнти держфінустанови "Ощадбанк", зокрема пенсіонери, вже кілька місяців стикаються з серйозними проблемами під час зняття готівки в банкоматах. Люди, яким і без того важко, чекають на повернення своїх пенсійних грошей уже по чотири місяці, але в банку поки що не реагують.

Про це повідомляє Мінфін. Однією з таких постраждалих стала пенсіонерка, яка втратила 2000 гривень при спробі зняти їх з банкомату.

"8 липня 2024 року я скористалася банкоматом у приміщенні вашого банку, щоб зняти готівку в сумі 2000 грн. На жаль, банкомат не видав готівку, але сума була знята з мого рахунку" - пише українка у зверненні.

Банкомат "Ощадбанка". Фото з відкритих джерел

Жінка подала заявку на повернення коштів, однак пройшли вже чотири місяці, а гроші досі не повернули, і з боку банку не було жодної відповіді.

У своєму зверненні пенсіонерка зазначає, що ці гроші були життєво необхідними для її лікування та харчування, і без них вона фактично залишилася без засобів до існування. Обурена байдужістю банку, вона погрожує звернутися до Національного банку України та інших контролюючих органів, якщо питання не вирішать протягом одного тижня.

В Ощадбанку радять у таких випадках негайно звертатися на гарячу лінію 0-800-210-800, після чого подавати заявку на повернення коштів. За правилами, банк повинен вирішити питання протягом 30 днів. Однак, як показує приклад пенсіонерки, ці терміни далеко не завжди дотримуються.

Раніше ми розповідали, що "Ощадбанк" скасував комісію за популярну послугу

Також, Нацбанк готується скасувати копійки: що це означає