Популярные новости

Последние новости

Минус сотни миллионов в бюджете страны: правоохранители расследуют, как нардеп Шаповалов помогал бизнес-партнеру уклоняться от налогов - СМИ

Куриные рулеты на картофельной подушке: лучший ужин за час

Лишними не будут: как ежемесячно получать от 450 грн на коммуналку

Александр Мусиенко рассказал, как сорвать планы врага на Запорожье, Днепр и Харьков: «Рецепты известны»

Цены на капусту и свеклу изменили направление: во сколько обойдутся овощи для борща

Судья заработал почти 4 млн грн сомнительным путем: ему избрали наказание

Брызги крови и удары голым кулаком в череп: Конор МакГрегор анонсировал собственный файтинг

Сотрудники Госэкоинспекции приняли участие в подготовительном заседании при поддержке ПРООН: оценка вреда окружающей среде

Власть должна возобновить бронирование критических работников, чтобы не спровоцировать кризис в промышленности – эксперт

Россияне, которые замучили до смерти жителя Изюма, получили подозрения

Разведка и партизаны уничтожили железнодорожный мост в Бердянске: известны детали

Оценка вреда окружающей среде: сотрудники Госэкоинспекции приняли участие в подготовительном заседании

Чем подкормить осенью малину, чтобы иметь обильный урожай: основные советы садоводов

Мобилизацию усилят: пока уровень недостаточен

Военный сфотографировал ПВО и выложил в сеть: суд назначил ему наказание

Крайнього не знайдеш: клієнти Monobank втрачають гроші після використання банкоматів

Поделиться сюжетом
Крайнього не знайдеш: клієнти Monobank втрачають гроші після використання банкоматів

Власники карток Monobank скаржаться на втрату коштів після використання банкомата. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українка розповіла, що намагалася зняти готівку з картки Monobank, скориставшись банкоматом ПриватБанку. Під час операції сталася помилка, внаслідок чого сума списалася з рахунку, але не була видана на руки.

Карта Monobank. Фото: скрін youtube

При зверненні у підтримку виявилося, що повернути гроші не так просто, оскільки ні ПриватБанк, ні Monobank не надали належної допомоги клієнтці.

"Моєї провини в тому що знялися кошти — немає, але страждати та чекати невідомо скільки повинна я! Що це взагалі за система? Коли в інших банках трапляється така ситуація — вони напряму подають запит на повернення коштів і кошти повертаються за дві доби", - поскаржилася українка.

Банкомат. Фото: скрін youtube

За словами жінки, в результаті вона втратила понад 10 тисяч гривень, а фінустанови "відфутболюють" її один до одного.

"Тобто 10 тис грн + 90 грн комісія — полетіли в невідомому напрямку і жоден з цих двох банків не намагається вирішити це питання. ПриватБанк перекладає все на монобанк, а монобанк — на платіжну систему", - обурилася клієнтка.

Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пояснили, що термін повернення коштів залежить від платіжної системи. При цьому пообіцяли зв'язатися із клієнткою для того, щоб проаналізувати ситуацію.

Скарга клієнтки Monobank. Фото: скрін Мінфін