Популярні новини

Останні новини

Заплатите і за себе, і за сусідів: споживачів із не повіреними лічильниками обдеруть як липку

Рецепт ніжного гарбузового крем-супу від зірки "Зважені та щасливі": смачно та корисно

Окупанти затоплюють "їжаки" біля Керченського мосту: в ЗСУ пояснили, навіщо

Поки температура - "суперкомфорт": синоптик анонсувала, коли чекати похолодання

​У Фінляндії арештували активи РФ за позовом "Нафтогазу"

Цей дует картоплі та м'яса сподобається всім: рецепт картопляних човників із фрикадельками

У Києві підпалили двері у двох поштових відділеннях

Україну накриє неочікуване тепло, але закінчиться заморозками: прогноз погоди

Хотів допомогти батькам: добровольця ЗСУ засудили до 3 років ув’язнення

WSJ вважає, що Кім Чен Ин відправив в Росію молодих та недосвідчених військових

Письменник Коваль влаштував скандал через фільм про Булгакова на "5 каналі"

У рахунках будуть зовсім інші суми: як заощадити гроші в опалювальному сезоні

Нетверезий водій врізався в автівку на столичному Печерську - винуватця затримали та повідомили про підозру

Графіки відключення світла повернулись: де в Україні діють обмеження

​В "Укренерго" повідомили, коли в двох областях скасують графіки аварійних відключень світла

Крайнього не знайдеш: клієнти Monobank втрачають гроші після використання банкоматів

Поділитися сюжетом
Крайнього не знайдеш: клієнти Monobank втрачають гроші після використання банкоматів

Власники карток Monobank скаржаться на втрату коштів після використання банкомата. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українка розповіла, що намагалася зняти готівку з картки Monobank, скориставшись банкоматом ПриватБанку. Під час операції сталася помилка, внаслідок чого сума списалася з рахунку, але не була видана на руки.

Карта Monobank. Фото: скрін youtube

При зверненні у підтримку виявилося, що повернути гроші не так просто, оскільки ні ПриватБанк, ні Monobank не надали належної допомоги клієнтці.

"Моєї провини в тому що знялися кошти — немає, але страждати та чекати невідомо скільки повинна я! Що це взагалі за система? Коли в інших банках трапляється така ситуація — вони напряму подають запит на повернення коштів і кошти повертаються за дві доби", - поскаржилася українка.

Банкомат. Фото: скрін youtube

За словами жінки, в результаті вона втратила понад 10 тисяч гривень, а фінустанови "відфутболюють" її один до одного.

"Тобто 10 тис грн + 90 грн комісія — полетіли в невідомому напрямку і жоден з цих двох банків не намагається вирішити це питання. ПриватБанк перекладає все на монобанк, а монобанк — на платіжну систему", - обурилася клієнтка.

Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пояснили, що термін повернення коштів залежить від платіжної системи. При цьому пообіцяли зв'язатися із клієнткою для того, щоб проаналізувати ситуацію.

Скарга клієнтки Monobank. Фото: скрін Мінфін