Популярные новости

Последние новости

За один гуляш только 359 грн: в Украине взлетели цены на говядину, свинину и курятину

Международный скандал с бегством зашквареного экс-прокурора Игоря Стадника, «слившего» дело российских букмекеров, продолжается

Как правильно выбрать сыр: итальянский шеф-повар дал полезные рекомендации

В Украине не прошел первый аукцион на строительство зеленой энергетики

Хакеры атаковали российские телеканалы и показали правду о войне в Украине

Россияне ударили по кладбищу в Одессе - повреждено более 100 могил

Южная Корея и США впервые провели совместные военные учения ударных дронов

Тыквенный манник в лимонном сиропе: рецепт без муки и яиц для сладкоежек

Рекетир выбивал деньги из жены пропавшего без вести бойца ВСУ и угрожал убить всю семью

Важные выплаты можно будет потерять: новая реформа социального страхования появится в Украине

Индексация и доплаты: как могут измениться пенсии в 2025 году

Октябрь этого года был одним из самых теплых в Киеве за 143 года

Уроженца РФ задержали за надругательство над флагом на Франковщине

2550 "двухсотых" за две недели: российский оккупант признался в больших потерях

В Украине дорожает автогаз: останется ли он выгодной альтернативой бензину

Клієнти Ощадбанку скаржаться на відсутність обіцяних коштів з Нацкешбеку: українцям дали пораду, як діяти

Поделиться сюжетом
Клієнти Ощадбанку скаржаться на відсутність обіцяних коштів з Нацкешбеку: українцям дали пораду, як діяти

Українцям почали надходити компенсації за програмою "Національний кешбек" за вересень, але деякі клієнти Ощадбанку скаржаться на відсутність обіцяних коштів.

Про це йдеться на сторінці Ощадбанку у соцмережі Facebook. У банку надали рекомендації щодо дій у таких випадках.

На своїй сторінці у Facebook Ощадбанк звернув увагу на повідомлення громадян, які не отримали кешбек за покупки товарів від українських виробників. Одне з запитань звучало: "Чому не зараховують національний кешбек за вересень? Уже скоро листопад".

Головний офіс Ощадбанку пояснив, що нарахування "Національного кешбеку" здійснюється через застосунок "Дія", тому для уточнення термінів виплати слід звернутися до технічної підтримки цього застосунку.

Для отримання кешбеку важливо перевірити виконання всіх необхідних умов:

  • У мобільному застосунку "Мобільний Ощад" потрібно переконатися, що є активна цифрова картка "Національний кешбек" і що вона підключена до програми.
  • Також потрібно перевірити налаштування кожної картки, з якої здійснюються покупки в торговельній мережі.
  • У застосунку "Дія" в розділі "Сервіси" вибрати послугу "Нацкешбек" та впевнитися, що обрана картка для виплати кешбеку. Там можна також переглянути загальну суму накопиченого кешбеку та дати проведених розрахунків.

Якщо в "Дії" відображається сума накопиченого кешбеку за вересень зі статусом "в обробці", потрібно дочекатися зарахування на картку "Національний кешбек". Виплати зазвичай здійснюються до кінця наступного місяця після звітного.

Увесь час перебувала у лікарні: у клієнтки "ПриватБанку" забрали понад 10 тисяч після викрадення карток.

Клієнт ПриватБанку хотів зняти з картки долари, але одержав не всі гроші: "Видали 75% суми".

Ощадбанк не видав грошей: у відділенні банку заявили, що коштів немає.