Популярні новини

Останні новини

Зв'язки не допомогли: судитимуть харківʼянку, яка за $17 тис. пропонувала оформити групу інвалідності

Після звинувачень у безглуздих наказах: генерал-лейтенант Содоль покинув ЗСУ "через проблеми зі здоров'ям"

Авто на батькові, дружина – в СБУ: ексначальник Львівської митниці Олег Шахрай пересів на Mercedes за 2,4 млн грн

Режисер і військовий ЗСУ Сеітаблаєв прокоментував можливість мобілізації його сина в армію РФ

Рулет з вареним згущеним молоком і горіхами: простий десерт для ласунів від "Мастер Шефа"

Нардеп Юрій Шаповалов купував танкери для транспортування російської нафти, — ЗМІ

Лавров планує поїхати в Євросоюз вперше з початку війни в Україні

​У "Центренерго" прогнозують повернення графіків відключення світла з наступного тижня

Найстаріший у світі спорткар продають за 74 млн грн: розвиває "шалені" 40 км/год

ГУР показало відео ліквідації панікуючих окупантів

"Будьте взаємоввічливими": українцям світять штрафи на парковках для авто, названо головне порушення

Екзамени скасували, але здавати все одно доведеться: вступникам оголосили нові умови

Згурець назвав ймовірний "центр тяжіння всіх осінньо-зимових операцій" ворога

У Росії придумали новий "Z-перфоманс"

​У жовтні Україна зменшила імпорт електроенергії у понад два рази

Клієнти Ощадбанку скаржаться на відсутність обіцяних коштів з Нацкешбеку: українцям дали пораду, як діяти

Поділитися сюжетом
Клієнти Ощадбанку скаржаться на відсутність обіцяних коштів з Нацкешбеку: українцям дали пораду, як діяти

Українцям почали надходити компенсації за програмою "Національний кешбек" за вересень, але деякі клієнти Ощадбанку скаржаться на відсутність обіцяних коштів.

Про це йдеться на сторінці Ощадбанку у соцмережі Facebook. У банку надали рекомендації щодо дій у таких випадках.

На своїй сторінці у Facebook Ощадбанк звернув увагу на повідомлення громадян, які не отримали кешбек за покупки товарів від українських виробників. Одне з запитань звучало: "Чому не зараховують національний кешбек за вересень? Уже скоро листопад".

Головний офіс Ощадбанку пояснив, що нарахування "Національного кешбеку" здійснюється через застосунок "Дія", тому для уточнення термінів виплати слід звернутися до технічної підтримки цього застосунку.

Для отримання кешбеку важливо перевірити виконання всіх необхідних умов:

  • У мобільному застосунку "Мобільний Ощад" потрібно переконатися, що є активна цифрова картка "Національний кешбек" і що вона підключена до програми.
  • Також потрібно перевірити налаштування кожної картки, з якої здійснюються покупки в торговельній мережі.
  • У застосунку "Дія" в розділі "Сервіси" вибрати послугу "Нацкешбек" та впевнитися, що обрана картка для виплати кешбеку. Там можна також переглянути загальну суму накопиченого кешбеку та дати проведених розрахунків.

Якщо в "Дії" відображається сума накопиченого кешбеку за вересень зі статусом "в обробці", потрібно дочекатися зарахування на картку "Національний кешбек". Виплати зазвичай здійснюються до кінця наступного місяця після звітного.

Увесь час перебувала у лікарні: у клієнтки "ПриватБанку" забрали понад 10 тисяч після викрадення карток.

Клієнт ПриватБанку хотів зняти з картки долари, але одержав не всі гроші: "Видали 75% суми".

Ощадбанк не видав грошей: у відділенні банку заявили, що коштів немає.