Популярные новости

Последние новости

Украинские химические технологии ЛТД во время войны: как функционирует и работает компания в условиях полномасштабного вторжения

Аграриям вернут 25% за технику: как пользоваться государственной программой

Путин подтвердил участие войск КНДР в войне: политтехнолог спрогнозировал, что будет дальше

Украинские химические технологии ЛТД во время войны: как функционирует и работает компания в условиях полномасштабного вторжения

Обстрелы РФ Днепропетровщины: от дрона пострадали дети

Около километра сеток: Госэкоинспекция зафиксировала незаконный лов рыбы в Сулинском заказнике

Выращивай сам или плати втридорога: овощи станут не по карману большинству украинцев

На Буковине мужчины топором избили работника ТЦК: суд вынес вердикт

СБУ ликвидировала еще шесть схем уклонения от мобилизации: задержали чиновников ВВК

Дома тоже можно заносить: как легко отстирать домашние тапочки, всего 3 ингредиента

Сырно-тыквенная запеканка: простой осенний десерт для всей семьи

Госэкоинспекция зафиксировала незаконный лов рыбы в Сулинском заказнике

Бесплатное питание в школах: на что могут рассчитывать не только ученики 1-4 классов

Служба в ВСУ: в Минобороны рассказали о ситуации с рекрутингом

АМУ просит Раду отклонить проект о регулировании бизнеса: остановит водо- и теплоснабжение в городах

У 60-х швидше були лише ракети: навіщо в "Запорожцях" встановлювали два двигуни на 90 сил

Поделиться сюжетом
У 60-х швидше були лише ракети: навіщо в "Запорожцях" встановлювали два двигуни на 90 сил

Для всіх наших дорогих і шановних читачів, які й дня не можуть прожити без чогось новенького з великого дивовижного світу автотехніки, є відповідь на "ексклюзивну" відповідь на одне запитання. Як, а головне - навіщо у "Запорожцях" встановлювали два двигуни?

Наприкінці 1960-х передній привід був у світі новинкою, і викликав величезну цікавість, як зараз електромобілі. У нього вистачало прихильників та противників.

Про це розповів один із українських автоблогерів, який часто ділиться у соціальних мережах цікавими історіями.

"Запорожець", скріншот: YouTube

Оскільки ЗАЗ спеціалізувався на малолітражках, із усіх радянських заводів саме він був найбільше зацікавлений у його вивченні. У 1967 році, через рік після початку виробництва "вухатого" ЗАЗ-966, конструктори заводського КБ взяли серійний екземпляр і поставили у передній багажний відсік другий двигун із приводом на передні колеса.

Вийшов "Запорожець" небаченої потужності – 90 л. с. Попереду на ньому стояв новий двигун моторного заводу Мелітопольського з водяним охолодженням потужністю 50 л. с., ззаду штатний 40-сильний з повітряним охолодженням.

"Запорожець", скріншот: YouTube

На "тягні-штовхаї", як прозвали машину на заводі, вивчали порівняльні переваги переднього та заднього приводу, поперемінно включаючи то один, то інший двигун. Якщо вірити автоблогеру, то часом випробувачі врубали обидва двигуни, щоб швидше дістатися місця призначення, залишаючи позаду здивованих водіїв "Жигулів" і "Волг".

Також, останній оплот любителів "солярки": у Києві помітили класичний та рідкісний спорткар BMW.