Популярні новини

Останні новини

Курячі рулети на картопляній подушці: найкраща вечеря за годину

Зайвими не будуть: як щомісячно отримувати від 450 грн на комуналку

Олександр Мусієнко розповів, як зірвати плани ворога на Запоріжжя, Дніпро і Харків: «Рецепти є відомі»

Ціни на капусту та буряк змінили напрямок: в скільки обійдуться овочі для борщу

Зеленський уперше прибув до Ісландії: яка мета візиту

Суддя заробив майже 4 млн грн сумнівним шляхом: йому обрали покарання

Співробітники Держекоінспекції взяли участь у підготовчому засіданні за підтримки ПРООН: оцінка шкоди довкіллю

Влада має відновити бронювання критичних працівників, щоб не спровокувати кризу у промисловості – експерт

Бризки крові та удари голим кулаком у череп: Конор МакГрегор анонсував власний файтинг

​Росіяни, які закатували до смерті жителя Ізюма, отримали підозри

Розвідка та партизани знищили залізничний міст у Бердянську: відомі деталі

Оцінка шкоди довкіллю: співробітники Держекоінспекції взяли участь у підготовчому засіданні

Чим підживити восени малину, щоб мати щедрий врожай: основні поради садівників

Мобілізацію посилять: поки рівень недостатній

Дронові атаки РФ: "Енергоатом" розповів про загрозу для Хмельницької АЕС

У 60-х швидше були лише ракети: навіщо в "Запорожцях" встановлювали два двигуни на 90 сил

Поділитися сюжетом
У 60-х швидше були лише ракети: навіщо в "Запорожцях" встановлювали два двигуни на 90 сил

Для всіх наших дорогих і шановних читачів, які й дня не можуть прожити без чогось новенького з великого дивовижного світу автотехніки, є відповідь на "ексклюзивну" відповідь на одне запитання. Як, а головне - навіщо у "Запорожцях" встановлювали два двигуни?

Наприкінці 1960-х передній привід був у світі новинкою, і викликав величезну цікавість, як зараз електромобілі. У нього вистачало прихильників та противників.

Про це розповів один із українських автоблогерів, який часто ділиться у соціальних мережах цікавими історіями.

"Запорожець", скріншот: YouTube

Оскільки ЗАЗ спеціалізувався на малолітражках, із усіх радянських заводів саме він був найбільше зацікавлений у його вивченні. У 1967 році, через рік після початку виробництва "вухатого" ЗАЗ-966, конструктори заводського КБ взяли серійний екземпляр і поставили у передній багажний відсік другий двигун із приводом на передні колеса.

Вийшов "Запорожець" небаченої потужності – 90 л. с. Попереду на ньому стояв новий двигун моторного заводу Мелітопольського з водяним охолодженням потужністю 50 л. с., ззаду штатний 40-сильний з повітряним охолодженням.

"Запорожець", скріншот: YouTube

На "тягні-штовхаї", як прозвали машину на заводі, вивчали порівняльні переваги переднього та заднього приводу, поперемінно включаючи то один, то інший двигун. Якщо вірити автоблогеру, то часом випробувачі врубали обидва двигуни, щоб швидше дістатися місця призначення, залишаючи позаду здивованих водіїв "Жигулів" і "Волг".

Також, останній оплот любителів "солярки": у Києві помітили класичний та рідкісний спорткар BMW.