Популярные новости

Последние новости

Внутренняя безопасность СБУ должна проверить генерала Носача, – Тука

Верховная Рада приняла закон: какие нововведения готовятся в армии

"Нафтогаз" предупредил украинцев об отоплении: известно, что нужно сделать перед включением тепла в жилище

Внук и дед из Одессы наладили международный наркотрафик в детских игрушках

Кличко: Столица подготовила к зиме 550 единиц снегоуборочной техники и сделала запас соли и песка

В СНБО отреагировали на фейк z-пропаганды о массированных ракетных ударах

За «обломками» по НПЗ в Саратове стоит Главное управление разведки

Отдых от Dota 2, ведь студия Blizzard готовится к анонсу ремастера Warcraft II

Массированная ночная атака по Одессе: есть жертвы и раненые, жуткие кадры

Как могут измениться коммунальные платежки в 2025 году

"Укрзализныця" оскандалилась из-за русского языка

Переломный момент: Генсек НАТО рассказал, почему войска КНДР в Европе меняют правила игры

Дочь Маска из-за победы Трампа приняла важное жизненное решение

Миллионные долги побуждают к повышению тарифов: вода из крана может стать дорогим удовольствием

Фиксировал размещение военных объектов: ТЦКшник сливал россиянам позиции ВСУ

Попри розслідування ЄС, китайські виробники електромобілів інвестуватимуть у європейський ринок

Поделиться сюжетом

Плани китайських автовиробників інвестувати в Європу не зупиняться через антисубсидійне розслідуванням ЄС щодо електромобілів китайського походження.

Про це повідомляє Reuters.

Зазначається, що китайська асоціація автомобільної промисловості заявила про збереження планів китайських автовиробників інвестувати в Європу, попри нещодавні розслідування ЄС щодо субсидованих електромобілів китайського виробництва

"Китайські підприємства будуть продовжувати неухильно розвиватися в Європі та інтегруватися на місцеві ринки", - сказав генеральний секретар Китайської асоціації легкових автомобілів Цуй Дуншу.

Європейський Союз звинувачує китайських автовиробників у несправедливому користуються державними субсидіями та заниженні цін в Європі. Пекін це заперечує.

Цуй наголосив, що автомобільна промисловість відіграє важливу роль у створенні робочих місць і китайські фірми не порушуватимуть стабільність зайнятості в Європі

За словами Цуя, ріст експорту не виправдав очікувань.Загалом експорт китайських легкових автомобілів впав на 9% з рекордного показника у квітні до 378 000 автомобілів у травні.

Повідомляється, що жорстка конкуренція і загроза тарифів ЄС, які Китай називає протекціонізмом, поки що мало стримують китайських виробників електромобілів від освоєння закордонних ринків.

Nio, восьмий найбільший виробник електромобілів у Китаї, отримав дозвіл на будівництво третього заводу в Китаї, і тепер матиме виробничу потужність до 1 мільйона автомобілів. У травні компанія також відкрила свій перший автосалон в Амстердамі.

Нагадуємо:

Volvo зі штаб-квартирою у Швеції, мажоритарним власником якої є китайський автовиробник Geely, розглядає плани перенесення виробництва деяких авто з КНР до Бельгії.

Китай готовий запровадити тарифи до 25% на імпортні автомобілі автовиробників ЄС та США на тлі ескалації торговельної напруженості.

Президент Сполучених Штатів Джо Байден підвищує тарифні ставки на імпорт китайських товарів, серед яких напівпровідники, акумулятори, сонячні батареї та електромобілі.?