Популярні новини

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ

Попри розслідування ЄС, китайські виробники електромобілів інвестуватимуть у європейський ринок

Поділитися сюжетом

Плани китайських автовиробників інвестувати в Європу не зупиняться через антисубсидійне розслідуванням ЄС щодо електромобілів китайського походження.

Про це повідомляє Reuters.

Зазначається, що китайська асоціація автомобільної промисловості заявила про збереження планів китайських автовиробників інвестувати в Європу, попри нещодавні розслідування ЄС щодо субсидованих електромобілів китайського виробництва

"Китайські підприємства будуть продовжувати неухильно розвиватися в Європі та інтегруватися на місцеві ринки", - сказав генеральний секретар Китайської асоціації легкових автомобілів Цуй Дуншу.

Європейський Союз звинувачує китайських автовиробників у несправедливому користуються державними субсидіями та заниженні цін в Європі. Пекін це заперечує.

Цуй наголосив, що автомобільна промисловість відіграє важливу роль у створенні робочих місць і китайські фірми не порушуватимуть стабільність зайнятості в Європі

За словами Цуя, ріст експорту не виправдав очікувань.Загалом експорт китайських легкових автомобілів впав на 9% з рекордного показника у квітні до 378 000 автомобілів у травні.

Повідомляється, що жорстка конкуренція і загроза тарифів ЄС, які Китай називає протекціонізмом, поки що мало стримують китайських виробників електромобілів від освоєння закордонних ринків.

Nio, восьмий найбільший виробник електромобілів у Китаї, отримав дозвіл на будівництво третього заводу в Китаї, і тепер матиме виробничу потужність до 1 мільйона автомобілів. У травні компанія також відкрила свій перший автосалон в Амстердамі.

Нагадуємо:

Volvo зі штаб-квартирою у Швеції, мажоритарним власником якої є китайський автовиробник Geely, розглядає плани перенесення виробництва деяких авто з КНР до Бельгії.

Китай готовий запровадити тарифи до 25% на імпортні автомобілі автовиробників ЄС та США на тлі ескалації торговельної напруженості.

Президент Сполучених Штатів Джо Байден підвищує тарифні ставки на імпорт китайських товарів, серед яких напівпровідники, акумулятори, сонячні батареї та електромобілі.?