Популярні новини

Останні новини

Як швидко виростити зелену цибулю на підвіконні: корисні поради від садівників

Яскравий та смачний рецепт від зірки "Мастер Шеф": готуємо равіолі з качкою

Чим підживити землю в листопаді: найкращі варіанти садівників

Warner Bros. планує повернути "Гру престолів" у вигляді фільму: що чекати фанатам

Чим підгодувати кімнатні рослини у листопаді: цвістітимуть і радуватимуть

Харчування довело хлопця до сліпоти: як це сталося

Нічого не було: українці кладуть гроші на рахунок, але в ПриватБанку їх гублять та шукають місяцями

Делікатес за копійки: зірки "Мастер Шеф" показали, як смачно приготувати курячі голови

Пиво допоможе з ідеальним газоном: пити не доведеться

Посадові оклади понад 100 тисяч гривень: економіст розповів про зарплатні "маніпуляції" чиновників

Частина пенсіонерів втратить 2300 грн із основної виплати: кого в черзі обвели олівцем

"Лагідна українізація" вже не працює: пропонують новий підхід

Путін відзначився кумедною заявою про використання матюків росіянами

Трамп назвав умову, за якої визнає свою поразку

Гроші для ВПО: з‘явився порядок дій у разі затримань виплат

ПриватБанк заблокировал карту клиента через несколько переводов: просто закрыли счета и ФЛП

Поділитися сюжетом
ПриватБанк заблокировал карту клиента через несколько переводов: просто закрыли счета и ФЛП

Клиент ПриватБанка обратился с жалобой на блокирование его счетов после нескольких p2p-переводов.

Жалоба размещена на портале "Минфин" .

Кроме того, это произошло после продажи криптовалюты, когда покупатель "отменил перевод в банке". При этом сам банк не связывался с клиентом.

В жалобе клиент отмечает:

  • клиент не занимается на постоянной основе осуществлением p2p-переводов;
  • ему прямо не сказали, стало ли это причиной блокировки счетов.

«Мне не назвали точную причину, но я убежден, что это произошло из-за нескольких p2p-переводов, которые я совершил раньше. Как результат, банк заподозрил меня в мошенничестве», – объяснил клиент.

Он также подчеркнул, что ПриватБанк не связывался с ним для уяснения деталей, а просто на следующий день закрыл все счета, включая счет ФЛП. ПриватБанк отреагировал на жалобу, попросив клиента предоставить свой номер телефона для решения вопроса.

Ранее ПриватБанк также напомнил, что изъятые или забытые в банкоматах карты не возвращаются их владельцам, независимо от того, были ли они выпущены ПриватБанком или другим банком. В таких случаях клиенты должны обратиться в свой банк для того, чтобы воспользоваться возможностью возобновления своей карты.