Владислав Криклій
Владислав Артурович Криклій – ексміністр інфраструктури України, ексначальник Головного сервісного центру МВС України.
Місце народження. Освіта. Народився 23 листопада 1986 року в Києві. У 2009 році Владислав Криклій здобув ступінь магістра фінансів Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
У 2015 році захистив дисертацію на тему "Недержавні Пенсійні Фонди у системі пенсійного забезпечення в Україні" та здобув ступінь кандидата економічних наук.
Кар'єра. З 2002 по 2008 - начальник відділу роботи з цінними паперами на фондовому ринку в КБ Інтербанк.
З 2008 до 2010 рр. - працював у департаменті корпоративних фінансів в інвестиційній компанії Аструм інвестиційний менеджмент.
З 2011 до 2013 рр. – директор ТОВ "Кіно-театр".
З 2014 до 2015 рр. - радник міністра МВС України Арсена Авакова.
З березня по листопад 2015 року – заступник начальника ДАІ МВС України (займався ліквідацією).
З березня 2015 по серпень 2019 року – керівник Головного сервісного центру МВС України.
Очолював робочу групу щодо впровадження автоматичної фото та відеофіксації ПДР у МВС.
Політична діяльність. Учасник проєкту Люди важливі.
На парламентських виборах 2019 року обраний народним депутатом від партії Слуга народу, № 12 у списку.
29 серпня 2019 року Верховна Рада затвердила новий склад Кабінету міністрів, Владислава Криклія призначено міністром інфраструктури України.
4 березня 2020 року Верховна Рада проголосувала за відставку Олексія Гончарука з посади прем'єр-міністра, це тягне за собою відставку всього уряду. У той же день Верховна Рада затвердила новий склад Кабінету міністрів, Владислава Криклія знову призначено міністром інфраструктури України.
18 травня 2021 року Верховна Рада проголосувала за відставку Владислава Криклія з посади міністра інфраструктури.
Погляди. Владислав Криклій декларує ліберальні погляди та є прихильником ринкової конкурентної економіки. Він декларує лібералізацію ринків у транспортній галузі своїм першочерговим завданням.
Серед заявлених пріоритетів Криклія в інфраструктурній сфері: допуск приватної тяги на залізницю, розвиток мультимодальних перевезень, внутрішнього водного транспорту, концесія автошляхів, залучення незалежних інженер-консультантів до будівництва доріг, впровадження автоматичних габаритно-вагових комплексів і техоглядів.
Особисте життя. Одружений.