Популярные новости

Последние новости

Гречка снова подорожает: ждем ли ценника в 40 гривен за килограмм

Клиенты Ощадбанка жалуются на отсутствие обещанных средств из Нацкешбека: украинцам дали совет, как поступить

Кировоградская и Львовская области в лидерах: Госэкоинспекция рассказала о крупнейших нарушителях экологического законодательства

В Москве недовольны поставками оружия из Турции в Украину, которая «убивает российских военных»

Боятся воевать: партизаны узнали про настроения у морпехов из Севастополя

За октябрь оккупанты выпустили по Украине рекордное количество "Шахедов" и дронов неустановленного типа

"Нафтогаз" обратился ко всем потребителям: время проверить счетчики

Как приготовить картофельные блины: рецепт от "МастерШефа" Литвиновой

Bloomberg обновил рейтинг самых богатых людей планеты

Приучить к когтеточке проще, чем вы думаете: важные советы для котомам и котопап

Украинский язык стал обреченным просто на историческую победу, - Олесь Доний

Укрпочта опаздывает с повестками: как избежать штрафа за "просроченное" письмо от ТЦК

Чрезмерно начисленные пенсии придется возвращать: часть украинцев заставят отдать деньги

В ISW узнали о «шахедах» с термобарическими боеголовками: что это значит

Дональд Туск показал начало строительства укреплений на границе с РФ

Українці отримують космічні платіжки за газ: як уникнути завищених сум та відключень посеред зими

Поделиться сюжетом
Українці отримують космічні платіжки за газ: як уникнути завищених сум та відключень посеред зими

Клієнти газопостачальної компанії "Нафтогаз України" дедалі частіше повідомляють про некоректні суми в комунальних платіжках. Незважаючи на те, що користувачі сумлінно передають показники лічильників, суми до сплати, вказані в платіжках, часто не збігаються з фактичним споживанням.

Нафтогаз пояснює, що питання нарахування об’ємів газу потрібно вирішувати з облгазами, а не з постачальником, однак це не припиняє хвилю обурень.

Скарги від споживачів з’являються на сторінці Нафтогазу у Facebook. Одна із клієнток із Хмельниччини зазначає, що регулярно передає показники, але суми у платіжках приходять «зовсім інші». Її запитання до компанії звучить риторично: «Скільки цей безлад буде тривати?»

Квитанція за газ. Фото: my.ua

У відповідь Нафтогаз пояснює, що як постачальник, він не відповідає за облік спожитого газу. За об’єм та нарахування відповідає оператор газорозподільної мережі. Постачальник лише приймає показники лічильників та передає їх облгазам для подальшого опрацювання.

Нафтогаз рекомендує звертатися до оператора ГРМ, якщо об’єми споживання вказані неправильно. Для прикладу, споживачам з Хмельницької області надають контакти оператора — Хмельницької філії ТОВ "Газмережі". Клієнти можуть відвідати центр обслуговування у місті Красилів або надіслати електронний лист із запитом.

Ситуація не обмежується лише одним регіоном. Подібні скарги надходять і з Чернівецької області. Один зі споживачів повідомив, що, попри регулярну передачу показників, він отримав рахунки з некоректними нарахуваннями за транспортування газу. Більше того, у зв’язку з цими проблемами, газопостачання навіть було перекрито — і це в розпал опалювального сезону. Представники місцевого пункту обслуговування, за словами клієнта, не визнають помилки, а звернення до контакт-центру також не дало результатів.

Нафтогаз відповідає на всі скарги однаково, нагадуючи клієнтам, що за облік газу відповідає облгаз. Постачальник лише надає сервіси для передачі показників, а обсяги споживання газу визначаються операторами ГРМ. Тому Нафтогаз радить звертатися безпосередньо до облгазів, якщо виникають питання щодо обсягів спожитого газу та суми нарахувань.

Раніше ми розповідали, що як правильно подати показники газу

Також, експерт показав на реальному прикладі, як скоротити витрати на опалення цієї зими