Популярные новости

Последние новости

"Хезболла" ударила по центру Израиля - атакованы Тель-Авив и аэропорт "Бен-Гурион"

Новые цены на продукты, курс валют и горючее: украинцев предупредили, чего ждать в ноябре

Вы отдали за коммуналку лишние деньги: "Нафтогаз" обратился к украинцам, срочно возвращайте

Парламентарии призвали вице-премьера сохранить реверсную дотацию и 64% НДФЛ в бюджетах громад - АГУ

Генштаб сообщил, в какую цену обходится подготовка одного солдата

Пешеходам приготовили новые штрафы: готовьтесь заплатить, переходя улицу

OSINT-аналитик оценил запасы в России советских артснарядов

Как запечь утку в духовке, чтобы она была вкусной: пошаговый рецепт

«еОселя» становится доступнее: молодежи предлагают ипотеку с меньшим процентом первоначального взноса

Питание по циклам и дням на Рожедственский пост: что разрешено есть с 15 ноября по 24 декабря

В Константиновской громаде нет отопления, - Филашкин

"Гендиректору" заповедника Аскания-Нова сообщили о подозрении из-за вывоза в РФ редких животных

США напрямую заинтересованы в достройке блоков Хмельницкой АЭС, - Atlantic Council

Решение об объявлении Боголюбова в международный розыск в ГБР назвали "тайной"

Графики отключений света: в "Укрэнерго" сделали важное заявление об ограничении

50 тисяч зникло з картки: ПриватБанк не забезпечив захист коштів свого клієнта, поробиці

Поделиться сюжетом
50 тисяч зникло з картки: ПриватБанк не забезпечив захист коштів свого клієнта, поробиці

Клієнти ПриватБанквисловлюють невдоволення через недостатню безпеку фінансової установи, що призвело до збільшення випадків шахрайства, коли викрадають гроші з рахунків.

Про це йдеться в одній зі скарг на порталі "Мінфін".

Зокрема, один з клієнтів банку повідомив на порталі "Мінфін", що невідомі зняли з його рахунку близько 50 тисяч гривень. Він зауважив, що банк не зміг захистити його кошти.

"У мене зняли з карти близько 50 000 гривень уночі за київським часом наприкінці жовтня 2024 року, з бізнесів на території США. Незрозуміло, як банк не заблокував ці транзакції як підозрілі. Але що ще більше непокоїть, це те, що мій випадок не їдничний", — написав клієнт ПриватБанк.

Відповідаючи на скарги, представники ПриватБанку зазначили, що банк постійно вдосконалює свої системи захисту від шахрайства і застосовує сучасні методи для забезпечення конфіденційності особистих даних і фінансових операцій. Вони підкреслили, що відповідні служби банку проводять всебічний аналіз ситуації та з’ясовують деталі.

"Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином" — йдеться в повідомленні.

Увесь час перебувала у лікарні: у клієнтки "ПриватБанку" забрали понад 10 тисяч після викрадення карток.

Клієнт ПриватБанку хотів зняти з картки долари, але одержав не всі гроші: "Видали 75% суми".

Ощадбанк не видав грошей: у відділенні банку заявили, що коштів немає.