Популярные новости

Последние новости

Путин подтвердил участие войск КНДР в войне: политтехнолог спрогнозировал, что будет дальше

Украинские химические технологии ЛТД во время войны: как функционирует и работает компания в условиях полномасштабного вторжения

Обстрелы РФ Днепропетровщины: от дрона пострадали дети

Около километра сеток: Госэкоинспекция зафиксировала незаконный лов рыбы в Сулинском заказнике

Выращивай сам или плати втридорога: овощи станут не по карману большинству украинцев

На Буковине мужчины топором избили работника ТЦК: суд вынес вердикт

СБУ ликвидировала еще шесть схем уклонения от мобилизации: задержали чиновников ВВК

Дома тоже можно заносить: как легко отстирать домашние тапочки, всего 3 ингредиента

Сырно-тыквенная запеканка: простой осенний десерт для всей семьи

Госэкоинспекция зафиксировала незаконный лов рыбы в Сулинском заказнике

Бесплатное питание в школах: на что могут рассчитывать не только ученики 1-4 классов

Служба в ВСУ: в Минобороны рассказали о ситуации с рекрутингом

АМУ просит Раду отклонить проект о регулировании бизнеса: остановит водо- и теплоснабжение в городах

«Пироги с ежевикой» от KOZAK SISTERS: лидерка группы рассказала, чем уникален первый альбом

Наступление на Харьковщине: военный эксперт рассказал, смогут ли россияне форсировать Оскол и захватить Купянск

На спортивній трасі мчав 105 км/год: українцям показали потужний "Запорожець"-баггі з 70-х

Поделиться сюжетом
На спортивній трасі мчав 105 км/год: українцям показали потужний "Запорожець"-баггі з 70-х

Для всіх наших дорогих та шановних читачів, які й дня не можуть спокійно прожити без чогось "ексклюзивного" з великого дивовижного світу автотехніки, є цікава інформація. Справа в тому, що Запорізький автозавод свого часу розробляв спортивні моделі. Однією з них був рідкісний ЗАЗ-1902 Баггі 1977 року.

З 1977 по 1980 рік виготовлено лише кілька ЗАЗ-1902 "Баггі". Спортивний позашляховик отримав 50-сильний двигун від "Запорожця".

Про це авто стало відомо завдяки інформації на сторінці Ukrainian Auto Industry у Facebook.

"Баггі" від ЗАЗ, скріншот: Facebook

Наприкінці 70-х гонки баггі вже проводилися, проте переважна більшість цих авто були саморобними. У Запоріжжі вирішили створити дрібносерійний заводський позашляховик, який за потреби можна було б виставити і на міжнародні змагання.

"Баггі" від ЗАЗ, скріншот: Facebook

В основі авто лежав легкий каркас із металевих труб, тому маса склала всього 540 кг. ЗАЗ-1902 "Баггі" отримав позашляхові шини та мав високий кліренс.

Ззаду встановили 1,2-літровий двигун ЗАЗ-968М, проте збільшили його потужність до 50 л. Максимальна швидкість становила 105 км/год. Крім того, баггі ЗАЗ демонстрував непогану прохідність.

"Баггі" від ЗАЗ, скріншот: Facebook

Перший прототип ЗАЗ-1902 "Баггі" виготовили 1977 року, а потім до 1980 року зібрали ще кілька авто. Втім, у ході випробувань виявили низку дефектів та недоробок. Авто виявилося сирим, ненадійним та схильним до перевертання, тому розробку баггі вирішили припинити.

Також, останній оплот любителів "солярки": у Києві помітили класичний та рідкісний спорткар BMW.