Популярні новини

Останні новини

Збираємо запаси і стежимо за сном: що потрібно знати про виживання Kingdom Come: Deliverance 2

Коли закінчиться війна в Україні: названо доленосний рік, прогноз астролога

Сусіди не прибирають какашки за своїми улюбленцями? Жінка знайшла оригінальний спосіб провчити їх

Заборона російської у школах: вчителі наполягають на контролі

Як приготувати синнабони з ніжним кремом: "Мастер Шеф" Глинська розкрила фіремний рецепт

Починайте якнайшвидше: що потрібно зробити на городі до стійких морозів для багатого врожаю

Хто може оформити бронь від мобілізації в листопаді: відомо перелік професій

Обійдуться без участі ТЦК: кому дали право мобілізувати чоловіків

Вибори у США: Гарріс та Байден привітали Трампа з перемогою

Українцям роздадуть до 32 тисяч допомоги на зиму: кому пощастить отримати підтримку

"Мала, з нами поїдеш...": у Полтаві поліцейський Перелі та бізнесмен Павлюченко побили молодого хлопця

Плата за виклик швидкої: українцям пояснили ситуацію

Як захистити дім від мишей без зайвої "хімії": перевірені лайфхаки

Як приготувати Тірамісу вдома: Ліза Глинська розкрила простий рецепт

Вибори США 2024 виявилися найдорожчими в історії: аналітики озвучили суму

Поділитися сюжетом
Вибори США 2024 виявилися найдорожчими в історії: аналітики озвучили суму

Вибори у США в 2024 році стали найдорожчими в історії, із загальною сумою витрат у $15,9 мільярда.

DW пише, що за даними організації OpenSecrets, ці витрати значно перевищили попередній рекорд у $15,1 мільярда на виборах 2020 року та майже вдвічі перевищили вибори 2016 року, на які було витрачено $6,5 мільярда.

Особливо успішною у збиранні коштів виявилася кандидатка від Демократичної партії Камала Гарріс, яка залучила $1 мільярд у вигляді прямих пожертв, із яких 40% склали невеликі донати від приватних осіб. Також групи лобістів виділили на її підтримку ще $586 мільйонів. Її суперник Дональд Трамп, отримав $382 мільйони у вигляді пожертв, з яких 28% становили малі внески. Республіканські лобістські групи надали його кампанії $694 мільйони.

Цьогорічні вибори також відзначилися рекордним рівнем зовнішнього фінансування, яке надходить від "темних" груп та організацій, що не розкривають своїх донорів. Загальна сума таких анонімних внесків досягла $4,5 мільярда, що значно перевищує показники попередніх років. Наприклад, у 2022 році ці кошти становили $617 мільйонів, а у 2016 році – лише $71,7 мільйона.

Чималі суми були інвестовані в передвиборну рекламу, особливо в "хитких" штатах, де змагання між кандидатами є найнапруженішим. За даними агентства AdImpact, на президентську рекламу загалом було витрачено $10,5 мільярда. У штатах Пенсильванія, Мічиган і Джорджія витратили, відповідно, $264 мільйони, $151 мільйон і $137 мільйонів.

На цифрову рекламу партії витратили $419 мільйонів. Кампанія Демократичної партії спрямувала $132,4 мільйона на Facebook та Instagram, тоді як республіканці витратили на ці платформи $24,7 мільйона. На платформу X, власником якої є Ілон Маск, прихильник Трампа, Республіканська партія витратила $1,1 мільйона, а демократи — $150,000.

Джерело: opensecrets.

Останні новини:

Вибори в США: республіканська партія здобула більшість у Сенаті

Результати виборів президента США: скільки голосів отримали Трамп та Харріс

Невдоволення наростає: експерти розповіли, кого демократи назвуть винним у разі поразки Камалы Харріс