Популярні новини

Останні новини

​У новому пакеті допомоги від Норвегії будуть F-16 та системи NASAMS, - Міноборони

Польща ускладнює умови для українців: залишитись зможуть не всі

Жив на Салтівці з дідусем і бабусею: у Харкові під завалами знайшли тіло 15-річного Бориса

Армія рф може піти не на Покровськ: військовий експерт розповів, яке місто опиниться під загрозою

Перевізників попередили про технічні роботи на митному пості, що на українсько-словацькому кордоні

І навіть хліб зберігаєте неправильно: чому вироби пліснявіють і черствіють у вашому будинку

​Майже дві тисячі дітей в Україні вважаються зниклими безвісти через війну

Військові КНДР вже знаходяться в Донецьку - керівник ЦПД

США ввели масштабні санкції проти тих, хто забезпечував РФ військовими технологіями

Закінчення війни вирішується дипломатичним розумом

«Батьківщина» продовжить захист української землі від розпродажу, — Валерій Дубіль

Основні етапи підготовки електромереж Одещини до зими завершені - ДТЕК

Валерій Дубіль: «Батьківщина» продовжить захист української землі від розпродажу

Українці з окупованих територій можуть відновити пенсії: омбудсмен пояснив, як це зробити

Скільки ще чоловіків мобілізують до кінця 2024 року

Українці почали сильно економити на продуктах: з’явилася статистика

Поділитися сюжетом
Українці почали сильно економити на продуктах: з’явилася статистика

Через стрімке зростання цін на харчові продукти, здебільшого зумовлене війною, українцям доводиться пристосовуватися та переглядати свої бюджети.

Це підтверджують дані опитування дослідницької компанії Gradus Research.

Де і на чому економлять українці

Згідно з результатами дослідження, найбільш помітне скорочення витрат на продукти відзначається серед громадян віком 56 років і старших, серед яких 77% змушені економити в умовах війни.

Зменшення бюджету найбільше відчули жителі західних областей (на 64%), центральних (на 69,2%), північно-східних (на 68,6%) та південних (на 69,6%). У Києві, зокрема, витрати на продукти знизилися на 64,9%.

Найчастіше українці скорочують витрати на кондитерські вироби (49%) та рибу й морепродукти (48%).

Водночас, витрати на базові продукти, як-от хліб, олію, борошно, крупи, овочі та яйця, залишаються практично незмінними — на них економлять лише 11% опитаних.

Опитування проводилося через додаток Gradus методом самозаповнення анкет. Вибірка зокрема включає жителів міст із населенням понад 50 тисяч. осіб, віком від 18 до 65 років, з урахуванням статі, віку та регіону (без окупованих територій). Дослідження охопило 1 тисячу респондентів та тривало 8 жовтня 2024 року.