Популярні новини

Останні новини

Пальне відчутно подешевшало попри новий акциз

Поспілкуватися з духами та дізнатися майбутнє: обряди та ворожіння на Геловін-2024

Доктор Комаровський назвав способи, як покращити сон: корисні рекомендації

Подати заявку на субсидію стало простіше: один документ – і все готово

Піца без тіста: "Мастер Шеф" Хіменес-Браво дав рецепт смачного картопляного пирога

Дружина зраджувала, а платитиме коханець: ошуканий чоловік отримає 750 тисяч за втіхи благовірної

Внутрішній план перемоги: екс-нардеп розповів, чи спрацює ідея Зеленського

Тривога під час уроку: батькам зробили попередження

Доктор Комаровський розвіяв міф щодо напоїв із холодильника: головна рекомендація для українців

Якщо Захід передасть Україні росактиви, це означатиме кінець відносин із росією: думка експерта

Військовий експерт розповів, що відбувається у Селидовому: ризик оточення та шалені втрати

Податкова поверне помилкові переплати: що треба знати

ЗС РФ вдарили по центру Харкова: мер розповів про постраждалих

"4 тисячі доларів і не повезу в ТЦК": поліцейський вимагав гроші у чоловіка на Львівщині

Зеленський провів зустріч з прем'єром Ісландії: про що домовлялись

Укрзалізниця не обговорює тарифи ні з бізнесом, ні з владою – член транспортного комітету ВР

Поділитися сюжетом
Укрзалізниця не обговорює тарифи ні з бізнесом, ні з владою – член транспортного комітету ВР

Будь-які зміни вантажних тарифів Укрзалізниця має обговорювати зі стейкхолдерами, тобто з бізнесом, навіть в умовах війни. Натомість компанія лишається закритою не тільки для вантажовласників, але й для влади, і не поспішає оприлюднювати цифри діяльності.

Про це сказала перший заступник голови Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури Юлія Клименко, коментуючи проект УЗ щодо уніфікації тарифів на вантажні перевезення.

«Зміни тарифів однозначно обговорювати треба за будь-якого стану, і воєнного в тому числі. В цей час треба обговорювати, навпаки, більше - особливо з бізнесом, тому що саме бізнес платить податки і використовує Укрзалізницю. Точніше, вантажна частина Укрзалізниці прибуткова саме завдяки тому, що бізнес платить ці тарифи і користується послугами Укрзалізниці. Тому це треба робити», - наголосила Клименко.

Натомість, як каже нардепка, компанія не поспішає виходити в публічну дискусію, у тому числі – оприлюднювати цифри своєї діяльності.

«Укрзалізниця закрита не тільки для бізнесу і обговорення тарифів, але і в принципі ми їх не часто бачимо на комітеті - тільки коли у нас виникають глобальні питання. Якщо ви подивитеся, то їх цифри теж не сильно публічні, починаючи з 2021 року. Ми зараз обговорюємо на комітеті, на підкомітеті та робочих групах новий закон про Укрзалізницю, і там ми з ними спілкуємося. Але їм треба виходити більше і до бізнес-асоціацій, і до бізнесу, який користується, їхніх клієнтів, і обговорювати це в публічній площині. Тому що будь-які закриті домовленості викликають підозри», - резюмувала Клименко.

Нагадаємо, днями керівник УЗ Євген Лященко заявив, що «Укрзалізниця» закінчила липень-серпень зі збитками 600-700 млн грн і очікує невеликий збиток за підсумками року, тому потребує підвищення тарифів на вантажні перевезення. Перше півріччя компанія закінчила з прибутком у понад 3 млрд.

Натомість у Європейській Бізнес Асоціації заявили, що Укрзалізниці варто зосередитись не на підвищенні тарифів, а на зростанні своєї вантажної бази та скороченні витрат (наприклад, операційних), що значно зросли за останній період.