Популярні новини

Останні новини

Чим підживити землю в листопаді: найкращі варіанти садівників

Warner Bros. планує повернути "Гру престолів" у вигляді фільму: що чекати фанатам

Чим підгодувати кімнатні рослини у листопаді: цвістітимуть і радуватимуть

Харчування довело хлопця до сліпоти: як це сталося

Нічого не було: українці кладуть гроші на рахунок, але в ПриватБанку їх гублять та шукають місяцями

Делікатес за копійки: зірки "Мастер Шеф" показали, як смачно приготувати курячі голови

Пиво допоможе з ідеальним газоном: пити не доведеться

Посадові оклади понад 100 тисяч гривень: економіст розповів про зарплатні "маніпуляції" чиновників

Частина пенсіонерів втратить 2300 грн із основної виплати: кого в черзі обвели олівцем

"Лагідна українізація" вже не працює: пропонують новий підхід

Путін відзначився кумедною заявою про використання матюків росіянами

Трамп назвав умову, за якої визнає свою поразку

Гроші для ВПО: з‘явився порядок дій у разі затримань виплат

Хлопець знав про дівчину все, але потім вона нагадала про обіцянку: витримати не зміг і розстався

Рване м'ясо: як приготувати ситну страву на всі випадки життя

ПриватБанк заблокував картку клієнта через кілька переказів: просто закрили рахунки та ФОП

Поділитися сюжетом
ПриватБанк заблокував картку клієнта через кілька переказів: просто закрили рахунки та ФОП

Клієнт ПриватБанку звернувся зі скаргою на блокування його рахунків після проведення кількох p2p-переказів.

Скарга розміщена на порталі "Мінфін".

Крім того, це сталося після продажу криптовалюти, коли покупець "скасував переказ у банку". При цьому, підкреслюється, сам банк не зв'язувався з клієнтом.

У скарзі клієнт зазначає:

  • клієнт не займається на постійній основі здійсненням p2p-переказів;
  • йому прямо не сказали, чи саме це стало причиною блокування рахунків.

«Мені не назвали точну причину, але я переконаний, що це сталося через кілька p2p-переказів, які я здійснив раніше. Як результат, банк запідозрив мене в шахрайстві», – пояснив клієнт.

Він також підкреслив, що ПриватБанк не зв'язувався з ним для з'ясування деталей, а просто наступного дня закрив усі рахунки, включаючи рахунок ФОП. ПриватБанк відреагував на скаргу, попросивши клієнта надати свій номер телефону для розв'язання питання.

Раніше ПриватБанк також нагадав, що вилучені або забуті в банкоматах картки не повертаються їхнім власникам, незалежно від того, чи були вони випущені ПриватБанком чи іншим банком. У таких випадках клієнти повинні звернутися до свого банку для того, щоби скористатися можливістю відновлення своєї картки.