Популярні новини

Останні новини

Росіяни завдали масованого удару по Запоріжжю: є руйнування та поранені

Блогера Сергія Стерненка оголосили у розшук за ухилянтство - ЗМІ

Як підключитися до 5G в Одесі: названі терміни та способи активувати

Нові правила обміну валюти: що потрібно знати українцям про банкноти

​Харківському палію автівок військових загрожує 10 років тюрми

На суму 15 млн грн: прикордонники понад 1,2 тис. разів відмовились від хабарів

В МОЗ розповіли про ситуацію із захворюваністю на грип, ОРВІ та COVID-19

Міністерство культури "вбухало" 60 млн грн на сайт та Youtube‐канал з нульовою аудиторією через рік після запуску

Газ для українців: у "Нафтогазі" відповіли, чи планується підвищення тарифів

"Дорога смерті": окупант зняв на відео ще одну розбиту колону російської техніки

Скандальній тіктокерці, що висміювала українців під час російського обстрілу, оголосили підозру

​Зеленський анонсував внутрішній План посилення України

Робота і особисте життя: експерт Google дав поради, як змінити свій день

ТЦК розшукує Сергія Стерненка за "ухилянтство"

Польоти з українських аеропортів "Бориспіль", чи "Львів" можуть відновити до кінця січня 2025 року

Ощадбанк заблокував пенсійний рахунок клієнтки: "Виконала всі вимоги і нічого не допомогло"

Поділитися сюжетом
Ощадбанк заблокував пенсійний рахунок клієнтки: "Виконала всі вимоги і нічого не допомогло"

Ощадбанк позбавив клієнтку доступу до пенсійних коштів, і після трьох місяців очікування на розблокування жінка змушена була звернутися зі скаргою.

Як повідомляється на сайті "Мінфін", улітку 2024 року пенсійний рахунок клієнтки Ощадбанку був заблокований.

Після того як вона виконала всі вимоги банку і звернулася до відділення, блокування не було скасовано. Протягом трьох місяців жінка не отримувала свої пенсійні виплати.

"У липні мій рахунок був заблокований. Я прийшла у відділення, надала пояснення, виконала всі вимоги і нічого не допомогло. Три місяці я не отримувала пенсію, ходила в відділення, дзвонила на лінію, ніхто нічого не розблокував", — розповідає клієнтка Ощадбанку.

Також клієнтка Ощадбанку згадала, що мала кредитну картку з лімітом 2,5 тисячі гривень. Щотижня їй надходили повідомлення про заборгованість, хоча вона вносила оплату з іншого рахунку. Однак, навіть після того, як вона сплачувала суму, через тиждень знову отримувала подібні повідомлення про заборгованість.

Через відсутність змін клієнтка Ощадбанку була змушена перевести нарахування пенсії в інший банк. Лише на четвертий місяць рахунок було розблоковано, але вона досі не змогла отримати кошти за три попередні місяці.

"Щоб хоч якось отримувати пенсію, я перевела її в інший банк, та три попередні пенсії я від Ощадбанку не могла отримати, скільки б я не ходила у відділення. Через 4 місяці прийшло повідомлення, що рахунок розблокований, але я не можу зняти з рахунку жодної гривні", — додала клієнтка Ощадбанку.

Попри те, що кредитна картка була повністю погашена, клієнтка щодня отримує повідомлення про заборгованість. Відділення не може надати допомогу, а на гарячій лінії дають різні відповіді, стверджуючи, що рахунок або заблокований, або під арештом.

Жінка навіть спробувала закрити рахунок Ощадбанку, подавши заяву, але й це виявилось неможливим.

Увесь час перебувала у лікарні: у клієнтки "ПриватБанку" забрали понад 10 тисяч після викрадення карток.

Клієнт ПриватБанку хотів зняти з картки долари, але одержав не всі гроші: "Видали 75% суми".

Ощадбанк не видав грошей: у відділенні банку заявили, що коштів немає.