Популярні новини

Останні новини

Укрпошта випустила нові голографічні марки - Смілянський

Експерт показав на реальному прикладі, як скоротити витрати на опалення цієї зими

Астрологи назвали знаки Зодіаку, в яких здійсняться найзаповітніші мрії до кінця року

​Внаслідок повеней в Іспанії загинули понад 50 людей

У Росії загорівся один з найбільших заводів електротехнічної галузі

Умєров повідомив про спрощення звітування за майно для військових: про які зміни йдеться

Краще, ніж деруни: рецепт пишних картопляних оладок з грибним соусом

Радіоперехоплення ГУР: дружина окупанта скаржиться на відсутність виплат та страхових

Українцям може загрожувати космічне подорожчання до 25 гривень за кубометр газу: "І це не межа"

Торгівельна війна між США та ЄС: експерти назвали загрози для світової економіки у разі перемоги Трампа на виборах

План Трампа по Україні – це секрет Полішинеля, а пропозиції Китаю не влаштовують навіть путіна: думка експерта

Роботизовані комплекси допомогли зменшити втрати серед українських військових

Гарріс і Трамп майже зрівнялися у передвиборчих перегонах: свіже опитування

На Донеччині викрили російських агентів, які розголошували дані про об'єкти критичної інфраструктури та місця розташування ЗСУ

Знижка для ухилянтів та заочні штрафи: для українців у новому законопроєкті підготували нововведення

Клієнти Ощадбанку скаржаться на прив'язку неіснуючих боргів: "Попсували кредитну історію і нерви"

Поділитися сюжетом
Клієнти Ощадбанку скаржаться на прив'язку неіснуючих боргів: "Попсували кредитну історію і нерви"

Клієнтка "Ощадбанк" заявила про проблеми зі штучним виникненням боргів через особливості зарахування платежів - вона зазначила, що виконала розрахунок за кредитом вчасно.

Цю інформацію було опубліковано на порталі Мінфін, клієнткою "Ощадбанку".

Клієнтка "Ощадбанку" розповіла про ситуацію, коли вона опинилася у боргах через затримку зарахування коштів. Жінка вирішила скористатися кредитними коштами з картки, уважно дотрималася термінів погашення та внесла необхідну суму до 26 жовтня.

Проте, незважаючи на своєчасний платіж, 27 жовтня клієнтка "Ощадбанку" отримала повідомлення про прострочену заборгованість. За словами клієнтки, хоча кошти відобразилися на рахунку, банк не провів платіж.

"27.10 я отримую смс про прострочену заборгованість, як виявилося, банк кошти на картці показав, але чомусь вирішив не проводити платіж! Шановні, це як так? Це повністю намахалово!" — обурюється вона.

Клієнтка звернулася до "Ощадбанку", де їй пояснили, що мають право обробляти платежі до двох діб, що є звичною практикою. Проте жінка вважає це неприпустимим, оскільки платіж був здійснений через р2р-переказ, і сума відразу з’явилася на картці.

"І сума відразу відобразилася на картці, тож я вважаю, що повністю виконала умови договору з банком, але цей банк вирішив злупити з мене відсотки та ще й попсували кредитну історію і нерви! Ніколи нікому не рекомендую зв’язуватися з цією шарагою", - додала клієнтка "Ощадбанку".

Вона також згадала про додаткові неясні платежі, такі як плата за обслуговування картки "Ощадбанку", якою не користується, і за смс-інформування. "Ощадбанк" наразі не прокоментував її скаргу.

Увесь час перебувала у лікарні: у клієнтки "ПриватБанку" забрали понад 10 тисяч після викрадення карток.

Клієнт ПриватБанку хотів зняти з картки долари, але одержав не всі гроші: "Видали 75% суми".

Ощадбанк не видав грошей: у відділенні банку заявили, що коштів немає.