Популярні новини

Останні новини

Внутрішня безпека СБУ має перевірити генерала Носача, – Тука

Верховна Рада ухвалила закон: які нововведення готуються в армії

"Нафтогаз" попередив українців про опалення: відомо, що потрібно зробити перед включенням тепла в оселі

​Онук та дід з Одеси налагодили міжнародний наркотрафік у дитячих іграшках

Кличко: Столиця підготувала до зими 550 одиниць снігоприбиральної техніки та зробила запаси солі і піску

У РНБО відреагували на фейк z-пропаганди про масовані ракетні удари

За "уламками" по НПЗ у Саратові стоїть Головне управління розвідки

Відпочинь від Dota 2, адже студія Blizzard готується до анонсу ремастера Warcraft II

Масована нічна атака по Одесі: є жертви та поранені, моторошні кадри

Як можуть змінитися комунальні платіжки у 2025 році

"Укрзалізниця" оскандалилась через російську мову

Переломний момент: Генсек НАТО розповів, чому війська КНДР у Європі змінюють правила гри

Донька Маска через перемогу Трампа ухвалила важливе життєве рішення

Мільйонні борги спонукають до підвищення тарифів: вода з крана може стати дорогим задоволенням

Фіксував розміщення військових об'єктів: ТЦКшник зливав росіянам позиції ЗСУ

Пішла справжня легенда: Subaru відмовляється від культової моделі, яку купують досі

Поділитися сюжетом
Пішла справжня легенда: Subaru відмовляється від культової моделі, яку купують досі

Японська компанія Subaru з виробництва автомобілів нещодавно оприлюднила новий бізнес-план, згідно з яким передбачається, що в планах автовиробника вийти до 2030 року на продаж електромобілів у 50%. Саме тому компанія планує до першої половини 2025 згорнути виробництво седана D-класу Subaru Legacy.

Так, на офіційному сайті японського виробника з'явилося повідомлення , що Subaru Legacy стане історією. Основні причини такого рішення – падіння попиту на седан Subaru Legacy та бажання компанії зосередиться на електрифікації своєї лінійки.

У становий максимум продажів седана було досягнуто в 2016 році, коли було продано 65 306 моделей Legacy. Але в останні роки продаж Subaru Legacy коливається на рівні близько 25 000 автомобілів на рік.

Посилання:

  • Subaru Legacy випускають з 1989 року і всього побачили світ сім поколінь моделі.
  • Японський седан Subaru Legacy - відомий недорогий суперник Toyota Camry. Модель набула популярності завдяки особливому стилю, гарному оснащенню та високій безпеці.
  • Автовиробник виготовив усі моделі Legacy для ринку США на своєму заводі в Лафайєтті (штат Індіана), продавши понад 1,3 мільйона моделей у країні за 35 років.

До речі, нещодавно про аналогічне рішення повідомила компанія Volkswagen. Вона планує прибрати з ринку США чотиридверне купе Arteon (зараз він коштує від 43 тисяч доларів), замінивши його електромобілем ID.7. Його ціна для Північної Америки поки що не названа.